X سایت تفریحی و عاشقانه | بستن تبلیغات
تبلیغات
ابتکار دختر جوان برای فراموش کردن عشق

یـــــک عــــــشـــــق

محل تبلیغ شما هفت اسمان چت
طراح جوان صفا سیتی 

ابتکار دختر جوان برای فراموش کردن عشق

ا

 

 

 

8c47e83daf01

 

دختر ۲۶ ساله چینی از چنگدو، در جنوب غربی چین استان سیچوان، پس از آنکه نامزدش وی را ترک کرد تصمیم گرفت تا یک هفته رستوران کنتاکی باقی بماند و بال مرغ و سیب زمینی سرخ کرده این رستوران را که وعده غذایی مورد علاقه اش است، را بخورد. کارگر چینی که در رستوران کار می کرد گفت: این فست فود 24 ساعته باز است و ما هم به صورت شیفتی کار می کنیم. در ابتدا متوجه این خانم نبودم ولی بعد از گذشت چند روز به نظرم رسید که قیافه وی بسیار آشنا است و چند روزی است که آنجا بوده و رستوران را ترک نکرده است. این روزها اخبار عجیب و غریب در کنارمان از خودکشی و آسیب رساندن به خود به خاطر روابط عاطفی به گوشمان می رسد ولی اینبار دختر چینی برای فراموش كردن عشقش دست به اقدامی متفاوت و جالب زده است.

این دختر در این باره گفت: به دلیل آنکه ذهنم پر از خاطرات غم انگیز بود به خانه نرفتم و تصمیم گرفتم تا در کنار غذای مورد علاقه ام بمانم تا حالم بهتر شود.

این دختر ۲۶ ساله گفت که اکنون و پس از پایان یک هفته زندگی در رستوارن کنتاکی، احساس خوبی دارد و به خانه اش رفت. وی بعد از بازگشت به خانه نیز سفارش بال مرغ و یک ظرف سیب زمینی سرخ کرده بزرگ سفارش داد.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2527

تاریخ انتشار: یک شنبه 18 آبان 1393 ساعت: 9:50

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((یـــــک عــــــشـــــق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز میباشد | کپی رایت 20144
طراحی و سئو: صفا سیتی ترجمه: صفا سیتی
n

کدستان

n