X سایت تفریحی و عاشقانه | بستن تبلیغات
تبلیغات
خودرو های برتر دنیا در2015

یـــــک عــــــشـــــق

محل تبلیغ شما هفت اسمان چت
طراح جوان صفا سیتی 

خودرو های برتر دنیا در2015

ا
خودرو های برتر دنیا در2015
خودرو های برتر دنیا در2015

خودرو های برتر2015

نمایشگاه خودرو لس آنجلس با نام LA Motors امسال با حضور سیل عظیمی از برندهای اروپایی و آسیایی در کنار برندهای معروف آمریکایی برگزار گردید و وب سایت AutoExpress در مطلبی به معرفی 10 خودرو برتر این نمایشگاه پرداخته است که در ادامه می توانید ترجمه آن را در تراشه بخوانید ...

در این لیست 10 تایی ما شاهد حضور پر رنگ خودروهای اروپایی هستیم. جالب آن که برای خرید برخی از این خودرو ها نیاز نیست شما میلیادر باشید و خودروهایی با قیمت مناسب و امکانات جالب نیز در این لیست معرفی شده اند.

از جمله موارد جالب در این لیست نیز مدل احیا شده بنز میباخ، خودرو هیدروژنی تویوتا و خودرو 500 اسب بخاری فورد موستانگ می باشد.

 

mustang-shelby-gt350.jpg

10- فورد موستانگ Shelby GT350

بدون شک شرکت خودروسازی فورد با مدل های متنوع موستانگ که همه ساله نسخه جدیدی از آن ارائه می شود به عنوان تولیدکننده خودروهای قدرتمند با غرش های خوف انگیزش معرف حضور همگان است. در این نمایشگاه شرکت فورد با معرفی موستانگ شلبی GT350 با موتور 5.2 لیتری V8 به عنوان دهمین خودرو محبوب این لیست مطرح شده است. این خودرو با داشتن میل لنگ با دسته مسطح (همانند هواپیما) قادر است قدرتی معادل 500 اسب بخار و گشتاور 540NM را برای راننده خود فراهم آورد.

porsche-911-carrera-gts.jpg

9- پورشه Cayenne GTS

پورشه با معرفی Cayenne GTS جدید خود در این نمایشگاه حاضر شد که به عنوان یک خودرو لوکس مطرح است. این خودرو با داشتن موتور V6 قدرت 424 اسب بخار قدرت داشته و 0 تا 100 آن معادل 5.2 ثانیه است.

2015-bmw-x5-m-x6-m-headline.jpg

8- بی.ام.و BMW X5M/X6M

شرکت BMW در نمایشگاه حاضر با دو خودرو SUV قدرتمند با قدرت 567 اسب بخار حاضر شد. خودروهای 4.4 لیتری با موتور V8 که از سال آینده عرضه خواهند شد. X5M و X6M قیمتی معادل 90 و 93 هزار یورو خواهند داشت.

toyota-mirai.jpg

7- تویوتا Mirai

یکی از متفاوت ترین خودروهای رونمایی شده در این نمایشگاه خودرو هیدروژنی میرای می باشد. این خودرو که به عنوان خودرویی با میزان آیندگی صفر مطرح است به زودی با قیمت  45 هزار یورو عرضه خواهد شد. البته باید توجه داشت که جایگاهایی که سوخت هیدروژنی مورد نیاز برای این خودرو رو فراهم می کنند بسیار نادر و کم هستند.

f-type.jpg

6- جگوار F-Type

F-Type با داشتن 14 مدل مختلف و قیمت پایه 51 هزار یورو آپشن های مختلفی برای خریداران خود فراهم ساخته است و با داشتن ظاهری اسپورت و امکانات رفاهی بی نظیر به عنوان یک خودرو محبوب در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

bentley-grand-convertible.jpg

5- بنتلی Grand Convertible

شرکت بنتلی که به تولید خودروهای خاص و تشریفاتی شهرت دارد در این نمایشگاه با ارائه Grand کانورتیبل با رنگی بی نظیر و قدرت 530 اسب بخار حاضر شده است و از لحظه رونمایی در نمایشگاه مورد توجه همگان قرار گرفته است.

2015-Mercedes-Benz-S600.jpg

4- بنز Maybach S600

شرکت بنز با احیای برند لوکس خود با نام میباخ گویا تصمیم دارد مجدد حضوری قدرتمند در بازار خودروهای لوکس شروع کند. این خودرو لوکس غرق در تکنولوژی که در تولید فضای داخلی آن نهایت دقت به کار رفته است قیمتی معادل 130 هزار یورو دارد و بدون شک اگر شما نیز طرفدار پرستیژ خاص خودروهای بنز سری S هستید مجذوب این مدل خواهید شد.

LEXUS-LF-C2.jpg

3- لکسوس LF-C2

شرکت لکسوس با یک خودرو سقف باز در نمایشگاه لس آنجلس حاضر شد. این خودرو طلایی یک موتور V8 در زیر کاپوت خود دارد و برای اولین بار در نمایشگاه زمستانه انگلیس از آن رونمایی شد. البته بدون شک با توجه به روال ارائه شرکت لکسوس احتمالا به زودی سری سرپوشیده آن نیز معرفی خواهد شد.

audi-prologue-concept.jpg

2- آئودی Prologue Concept

شرکت آئودی با یک خودرو کانسپت که شباهت بسیاری به TT کوپه داشت پذیرای طرفداران خود بود. این خودرو کانسپت با طراحی بی نظیر و زیبایش نویدبخش حضوری قدرتمند در بازار خودروهای کانسپت برای آئودی است.

mazda-cx-3.jpg

1- مزدا CX-3

در لیستی که خودروهای معرفی شده آن قیمت های متوسط به بالا داشتند خودرو مزدا CX-3 با 13 هزار یورو به عنوان برترین خودرو به انتخاب وب سایت AutoExpress مطرح است. این خودرو که از تابستان 2015 وارد بازارهای جهانی خواهد شد با موتور SkyActiv رقیبی جدی برای پژو 2008 و نیسان Juke محسوب خواهد شد.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 7434

تاریخ انتشار: پنج شنبه 10 آذر 1393 ساعت: 2:40

برچسب ها : ,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((یـــــک عــــــشـــــق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز میباشد | کپی رایت 20144
طراحی و سئو: صفا سیتی ترجمه: صفا سیتی
n

کدستان

n