X سایت تفریحی و عاشقانه | بستن تبلیغات
تبلیغات
آیا رابطه جنسی از مقعد حلال است یا حرام

یـــــک عــــــشـــــق

محل تبلیغ شما هفت اسمان چت
طراح جوان صفا سیتی 

آیا رابطه جنسی از مقعد حلال است یا حرام

ا

a88

سوالات احکام رابطه جنسی از مقعد آیا حلال است یا حرام

سوال۱ : نزدیکی با همسر از پشت چنانچه خود او راضی باشد ایا از نظر شرعی اشکال دارد؟ مرجع:آیت الله خامنه ای(مدظله)
پاسخ: نزدیکی به همسر از پشت کراهت دارد.
انهار: نزدیکی با همسر از پشت عملی غیر طبیعی است و از نظر علمی و پزشکی نیز ثابت شده که این عمل پرخطر و موجب آسیبهای جسمانی برای زن است. در قوانین مجازاتهای اسلامی آمده: اگر مردی همسرش را مجبور به این عمل کند! زن می تواند از شوهر خود شکایت کند.
پزشکان گفته اند: دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکترsphincter می باشد:…

۱- اسفنکتر داخلی و غیر ارادی؛ که دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن می باشد.

۲- اسفنکتر خارجی؛ که ارادی است و وقتی که غذا بلعیده می شود از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود.

زمانی که شخصی احساس کند که نیاز به خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارد این همان زمانی است که اسفنکتر داخلی ۱ باز شده و همانطور که گفته شد غیر ارادی است. اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع؛ ارادی است و دست خود شخص می باشد و زمانی که شخص احساس نیاز به اجابت مزاج کرد و خود را نگه میدارد تا به محل مناسب برسد و سپس به اراده خود باعث خارج شدن مدفوعش می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع؛ توسط اسفنکتر خارجی که ارادی است انجام می شود. و رابطه جنسی از پشت باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی میشود و باعث می شود که دریچه خروجی مقعد(Anal) به درستی کارش را انجام ندهد یعنی از قدرت ارادی خارج می شود. و به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست می دهد. در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از دریچه مقعد خارج میشود در این صورت همیشه لکه هایی از مدفوع در لباس زیر مشاهده می گردد.

البته نزدیکی از پشت موجب بیماریهای عفونی و ویروسی همانند هپاتیت، ایدز، سفلیس و بیماریهای مقاربتی میگردد زیرا در درون مقعد باکتریهای زیادی می باشد، که موجب انتقال ویروسهایی نظیر ایدز و … میشود.

*****
سؤال: پنج ماه است که عقد کرده ایم گاهی در هنگام معاشقه من یا همسرم بدون دخول ارضاء میشویم . چه حکمی دارد؟ مرجع: مکارم شیرازی (مدظله)
پاسخ: اگر در ملاعبه و بازی با همسر، حتّی بدون دخول هرکدام از شما زن و شوهر ارضا شوید جنب شده اید و غسل واجب می شود.
*****
سؤال: اگر زن و شوهر در خیابان دست یکدیگر را بگیرند از نظر شرعی مشکل دارد؟ یا مثلاً در جایی مثل تهران که عرف است؟
پاسخ: حتّی اگر این عمل حرام هم نباشد، ولی از نظر عرف متشرعه کاری نا شایست و دور از اخلاق و ادب معنوی است خصوصا اینکه چنین صحنه هایی موجب دلگیری و دلسوختگی کسانی قرار میگیرد که مجرّد هستند یا اختلافات خانوادگی دارند و آنان در حسرت چنین روابط صمیمانه ای میباشند.
البتّه عزیزم؛ عرف تهرانی ها ملاک شرعی نیست و حتماً در عرف متشرعه مردم تهران چنین اخلاقی وجود ندارد و عرف غیرمتشرّعه و کسانی که نسبت به مسائل معنوی و دینی بی تفاوتند نیز ارزش الگوپذیری ندارد.
*****
سؤال:۱) حکم شرعی رابطه جنسی با همسر از پشت چیست؟ آیا مثل لواط حرام است یا چون بین زن و شوهر است اشکالی ندارد؟ مرجع: آیت الله بهجت (قدس سره)
۲) حکم خوردن یا لیسیدن الت همسر چیست؟
پاسخ: ۱) احتیاط در اجتناب از این کار است البته در صورت جواز؛ این عمل همچون لواط نیست که گناه کبیره باشد.
۲) اگر شرعاً هم بی اشکال باشد اما ترک این کار بهتر است و البتّه تداوم این کار (درصورتی آلودگی) موجب بیماری می شود.
*****
سؤال: همسر من ناراحتی زنانگی دارد که قابل درمان نیست و امکان نزدیکی وجود ندارد ولی من میل جنسی زیاد دارم لطفا من را راهنمائی کنید.
پاسخ: موضوع خود را با دادگاه خانواده (مدنی خاص) در میان بگذارید در صورت اثبات و احراز ادعای حضرتعالی مجاز به ازدواج مجدد می شوید. و در این صورت رضایت همسر لازم نخواهد بود.
*****
سؤال: آیا معاشقه با همسر خود در دوره پریود اشکالی دارد؟
پاسخ: معاشقه اشکال ندارد ولی آمیزش حرام است.
*****
سؤال:آیا زن ومرد باید بعد از هر نزدیکی غسل جنابت کنن؟ اگه اینطور باشه که دیگه اونلذت همیشگیشو نداره!! مرجع: آیت الله خامنه ای(مدظله)
پاسخ:غسل جنابت برای انجام عبادات و کارهایی که طهارت لازم دارد واجب می شود ولی اگر منظور شما این است که بلافاصله بعد از آمیزش غسل شود چنین نیست مگر در جایی که وقت نماز تنگ باشد و لازم باشد فورا غسل کرد و نماز خواند در غیر این صورت غسل واجب فوری نیست. از طرفی غسل مزایای بهداشتی و بدنی زیادی دارد که در کل به نفع سلامت جسم و جان و روح انسان است. می توانید به کتب علمی مفصلی که در این زمینه نوشته شده مراجعه کنید و از خواص علمی و بهداشتی غسل آگاهی پیدا کنید.
*****
سؤال: اگه زن وشوهری از هم دور باشن و شوهر از طریق تلفن به خواسته جنسی اش برسد حرامه؟
پاسخ: خیر حرام نیست. در صحبت با همسر و معاشقه و گفتگوی شیرین و عاشقانه با او گناهی ثبت نمی شود بلکه موجب اجر و ثواب است. موفق باشید
*****
سؤال:با سلام حکم لیسیدن وزبان کشیدن آلت مرد توسط زن و برعکس ازلحاظ شرعی وبهداشتی با توجه به ترشحات چیست؟ مرجع: آیت الله بهجت(قدس سره)
پاسخ: از نظر شرعی ظاهراً اشکال ندارد ولی در صورتی که ترشحاتی باشد یقینا آن ترشحات آلوده است و حتما مضر خواهد بود. و از نظر شرعی خوردن و فرو بردن هر چیزی که طبع انسان از آن متنفر است جایز نیست و حرام است
*****
سوال: مایع بیرنگ وچسبنده ای که با شهوت از مرد خارج میشود چه حکمی دارد؟
جواب: اگر با شهوت و جستن بیرون آمده و بدن سست شود آن مایع حکم منی دارد وجنابت حاصل شده وباید غسل جنابت کرد
*****
سوال: دختری هستم ۲۵ ساله و چند ماهی است که عقد کردم سوالم اینست که اگرفرد(خانم) برای رسیدن به حالت ارگاسم هنگام ملاعبه با همسر ، خودش به روش های مختلف به خود کمک کند تا به این حالت برسد آیا حکم استمنا دارد؟
جواب: اگر به صورت بازی با خود باشد به آن استمناء (خود ارضایی) گفته می شود و قطعاً گناه دارد ولی اگر با بازی با همسر به حالت «ارگاسم» برسد اشکال ندارد.
*****
سؤال:بعد ازهر دفعه دستشویی رفتن ویا بعد ادرار و یا قبل از ادرار،ازمن منی خارج می شود چه کار کنم؟ آیا جنب بودن شخص در استخاره تأثیر میگذارد یا نه؟
جواب: موردی که ذکر کرده اید دلیل بر جنابت نیست؛ خارج شدن رطوبت با غلظت و رنگ و بوی خاص دلیل بر منی بودن رطوبت نیست، منی آن است که در اثر ملاعبه و بازی با خود یا همسر رطوبتی با سه شرایط خارج شود:
۱) بدن سست شود؛ ۲) با جستن خارج شود ۳) با شهوت باشد(یعنی آن رطوبت در اوج لذت جنسی از انسان خارج شود)؛
بنابراین شما جنب نیستید و احکام جنابت بر شما نیست. برای استخاره بهتر است شخص با طهارت باشد ولی طهارت واجب نیست بنابراین می تواند شخصی بدون طهارت باشد و استخاره نماید.
*****
سؤال: در موردترشحات وغسل در دوران نامزدی ،آیا برای ترشحاتی که بعد یا حینبوس،لمس،بازی یا حرف باطرف مقابل از خانم خارج میشود غسل واجب میشود یانه؟
پاسخ: هر ترشحی که در این مواقع خارج شود پاک است و منی نیست و غسل ندارد مگر ترشحاتی که با شهوت (یعنی اوج لذت جنسی) خارج شود که منی است و نجس خواهد بود و غسل واجب می شود
*****
سؤال:من حدود ۵ ماه عقد کردم.می خواستم بدونم من بعد از معاشقه به همسرم لازم است که غسل کنم.البته باید بگم که من باکره هستم ولی لذت میبرم از رابطمون. به صورت دخول نیست.
پاسخ: هر ترشحی که در حین معاشقه خارج شود پاک است و منی نیست و غسل ندارد مگر ترشحاتی که با شهوت (یعنی اوج لذت جنسی) خارج شود که منی است و نجس خواهد بود و غسل واجب می شود. و برای رسیدن به اوج لذت جنسی لازم نیست حتما دخول صورت گیرد.خود فرد می تواند تشخیص دهد که چه زمانی به اوج لذت می رسد و بالاتر از آن، لذتی حس نمی کند.
*****
سؤال: ۱- اگر زن و شوهری با هم همبستر بشوند و مرد از کاندوم استفاده کند و زن هیچ تغییر حالتی پیدا نکند و از طرفی حتی قطره ای منی به بدن زن نخورد آیا غسل به زن واجب می شود و آیا زن نمی تواند روزه بگیرد و نماز بخواند
۲– اگر مرد اصرار کند که از طریق معقد دخول کند و باز هم از کاندوم استفاده کند آیا سئوال های بالا شامل زن می شود
۳- حکم ساک زدن ( آلت مرد را زن دهان گرفتن ) چیست؟
پاسخ:یکی از جاهائی که شخص جنب می شود آمیزش و دخول است خواه با کاندوم باشد یا نباشد، و خواه ارضا باشد یا نباشد، و خواه از جلو باشد یا از عقب.در همه این موارد غسل به زن و مرد هردو واجب می شود. ساک زدن منعی ندارد ولی اگر محل نجس باشد و فرو رود حرام است و اگر آلوده باشد این کار شایسته نیست .
*****
سؤال: هنگام اعمال زناشویی نگاه کردن در فرج زن چه حکمی دارد و اگر هنگام امدن اب منی ان را در خارج رحم زن ریخته شود ایا زن باید خود را غسل دهد
پاسخ:نگاه کردن اشکال ندارد. اما درحدیث آمده: که نگاه کردن دروقت جماع موجب می شود فرزند کور و نابینا شود(حلیه المتقین، فصل۴،در بیان آداب مجامعت) ۲- اگر منی در خارج رحم ریخته شود و دخولی صورت نگرفته باشدغسل به زن واجب نمی شود.
*****
سؤال: در ماه رمضان به علت ترک نزدیکی باهمسر ذهنم در طول روز مشغول او است و گاهی تحریک می شوم و مایع سفید رنگی مانند اب بینی ازمن خارج میشود حکم روزه و لباس من چیست؟این مایع همراه شهوت است وگاهی احساس میکنم بدنم در ناحیه کمر تاحدی سست شده ولی هرگز به مرحله انزال یا جستن نمی رسد
پاسخ:چنین رطوبتی حکم منی را ندارد و نجس نیست و غسل لازم نمی شود.
*****
سؤال : با سلام آبی که قبل از نزدیکی با زن از مرد خارج می شود(منظورم منی نیست) و بی رنگ است چه حکمی دارد آیا نجس است؟ وضو را باطل می کند؟ با آن می توان نماز خواند؟نیاز به غسل دارد
پاسخ:فقط منی نجس است و این رطوبتها هیچ کدام نجس نیست و غسل ندارد و روزه را باطل نمی کند
*****
سؤال: ۱) آیا مرد می تواند فقط در زمان مقاربت با زن خود،البسه زنانه بپوشد؟ ۲) آیا مقاربت با همسر در حالتی که ملبس بوده و عریان نباشد، معصیت است؟
پاسخ: اگر کسی لباس جنس مخالف را بپوشد معصیت کرده است و شایسته نیست شما چنین کاری انجام بدهید زیرا موجب می شود شئونات و زیّ مردانگیتان کاهش یابد، و مقاربت با همسر در هر دو حالت ملبس بودن یا عریان بودن مانعی ندارد و معصیت نیست.
*****
سؤال: آمیزش با همسراز دُبُر(عقب) جایز است؟ مرجع: آیت الله مکارم شیرازی(مدظله)
پاسخ: بنابر أقوی کراهت شدید دارد و در غیر موقع پریود بودن همسر کراهت شدیدتری دارد. (عروه الوثقی)
*****
سؤال: به فرض مردی در شهری دور از همسرش هست. اگر به تصاویر همسرش بحالت شهوت نگاه کند یا به همسرش و معاشقه با او فکر کند و یا تلفنی (یا از طریق صدای ضبط شده) صحبتهای عاشقانه همسرش را بشنود اشکالی دارد؟ اگر احیانا تحریک بحدی شود که (بدون هیچ فعل دیگری) بحالت انزال رسید آیا اشکال دارد؟ (فتوای امام ، و آیت الله سیستانی)

پاسخ: پسرم با پوزش از تأخیر در پاسخ شما هیچکدام از مواردی که نوشته اید اشکال ندارد و اگر در اثر این اعمال انزالی صورت گرفت غسل واجب می شود.
*****

سؤال: آبی اندکی که در هنگام بلند شدن از خواب در هنگام صبح از مردها بیرون میاید،حکم جنابت دارد، یا خیر؟

پاسخ: رطوبتی که می فرمایید حکم جنابت را ندارد مگر رطوبتی باشد که در اثر احتلام خارج شده باشد.

*****

سؤال: آبی که در اثر ملاعبه از انسان خارج میشود، چه فرقی با بقیه آب هادارد، منظورم این است که چگونه فرق آنرا با آبی که در اثر شهوت بیرون میاید را می توان فهمید؟ ۴-آبی که در اثر شهوت از انسان خارج می شود چه فرقی دارد؟

پاسخ: هر رطوبتی که از کسی در اثر ملاعبه خارج شود مادامی که با شهوت نباشد یعنی آن رطوبت در اوج لذت خارج نشده باشد حکم منی را ندارد ونجس نیست و غسل هم ندارد. اوج شهوت = آن وقتی است که زن یا مرد کاملا ارضاء شده و اشباع گردند و پس از آن تمایل جنسی دیگر ندارند.

احکام رابطه جنسی از مقعد آیا حلال است یا حرام

احکام رابطه جنسی از مقعد آیا حلال است یا حرام

احکام رابطه جنسی از مقعد آیا حلال است یا حرام



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 595975

تاریخ انتشار: شنبه 16 آذر 1393 ساعت: 2:21

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((یـــــک عــــــشـــــق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز میباشد | کپی رایت 20144
طراحی و سئو: صفا سیتی ترجمه: صفا سیتی
n

کدستان

n