X سایت تفریحی و عاشقانه | بستن تبلیغات
تبلیغات
تلاش مارادونا برای دیدن احمدی‌نژاد

یـــــک عــــــشـــــق

محل تبلیغ شما هفت اسمان چت
طراح جوان صفا سیتی 

تلاش مارادونا برای دیدن احمدی‌نژاد

ا

تلاش مارادونا برای دیدن احمدی‌نژاد

تلاش مارادونا برای دیدن احمدی‌نژاد

تلاش مارادونا برای دیدن احمدی‌نژاد

 تلاش مارادونا برای دیدن احمدی‌نژاد

تلاش مارادونا برای دیدن احمدی‌نژاد

بعد از دو سال لو رفته که رویانیان در برنامه های خبرسازش برای پرسپولیس می خواسته دیه گو مارادونا را هم به تهران بیاورد. مدیر پیشین پرسپولیس که در دوران مدیریتش میلان را با ستاره هایی چون مالدینی و بوبان به تهران آورد، قصد داشت رئال مادرید را به تهران بیاورد، برای آوردن مارادونا هم برنامه داشته است.


او برای فینال جام حذفی با سپاهان، مسابقه خداحافظی مهدی مهدوی کیا که با شکست تیم یحیی برابر سپاهان، تراژدی شد، می خواسته مارادونا را به تهران بیاورد. ابتدا مارادونا برای این سفر رقم بالایی نمی خواسته اما بعد از مدتی از رویانیان طلب 500 هزار دلار می کند.

این ستاره مشهور فوتبال دنیا بهانه طلب 500 هزار دلاری برای سفر 3 روزه به تهران را برنامه پرسپولیسی ها برای بردن او به دفتر احمدی نژاد اعلام کرده بود.

مارادونا در طول دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد بارها از او تمجید کرد و سیاست های استکبارستیزانه اش را ستود و برایش پیراهن امضاء شده فرستاد و در ازایش رئیس جمهور برای او نامه ستایش آمیز نوشت.

این همه مهر و علاقه اما وقتی هر بار قرار بود به ملاقات بدل شود، طرف آرژانتینی برایش طلب مالی بالایی داشت. یکبار برای سفر به تهران در دوران ریاست علی آبادی در سازمان ورزش و بار بعد هم در سال های پایانی ریاست جمهوری احمدی نژاد.

اینکه حضور مارادونا در تهران سبب شود احمدی نژاد یک سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری به ورزشگاه مملو از تماشاگر بیاید و فینال جام حذفی را ببیند، بهانه ای بود که مارادونا برایش نیم میلیون دلار طلب کرده بود اما رویانیان توان پرداختش را نداشت.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 5311

تاریخ انتشار: جمعه 21 آذر 1393 ساعت: 11:26

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((یـــــک عــــــشـــــق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز میباشد | کپی رایت 20144
طراحی و سئو: صفا سیتی ترجمه: صفا سیتی
n

کدستان

n