X سایت تفریحی و عاشقانه | بستن تبلیغات
تبلیغات
خالکوبی حرام علام شد

یـــــک عــــــشـــــق

محل تبلیغ شما هفت اسمان چت
طراح جوان صفا سیتی 

خالکوبی حرام علام شد

ا

خالکوبی حرام علام شد

 

خالکوبی حرام علام شد

 

خالکوبی حرام علام شد

خالکوبی حرام علام شد

عالی‌ترین نهاد مذهبی ترکیه با انتشار فتوایی از مسلمانان خواست از خال‌کوبی اندام خود دست بردارند.

 عالی‌ترین نهاد مذهبی ترکیه با انتشار فتوایی از مسلمانان خواست خال‌کوبی تن خود را پاک کنند و اگر هم خال‌کوبی دیگر حذف‌شدنی نیست، توبه کنند. اردوغان هم تاتو را "غیر اخلاقی" و برای سلامت جامعه "مضر" دانست.
 
این فتوا از مسلمانانی که خال‌کوبی کردند خواست تا با لیزر یا جراحی خال‌کوبی خود را پاک کنند و اگر هم دیگر پاک‌شدنی نیست، "توبه" کرده و از خدا طلب بخشش کنند.
 
اداره‌ی کل امور دینی ترکیه که در ترکیه با نام "سازمان دیانت" شناخته می‌شود، در فتوای خود تاکید کرده که پیامبر اسلام هرگونه "نقش‌نگاری" روی تن را ممنوع دانسته است.
 
در این فتوا آمده است:«پیامبر اسلام فرموده است که خداوند آنانی را که شکل اندام خود را تغییر دهند، به نفرین و عذاب دچار می‌کند.»

فتوای تازه‌ی این نهاد دینی ادامه داد: خداوند هر زن و مردی را هم که موی صورت یا ابروی خود را اصلاح کند، به عذاب دچار می‌کند.
 
این اولین ‌بار نیست که مقامات کشور ترکیه به جنگ تاتو می‌روند. پیش از این رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به فوتبالیست‌های تیم ملی این کشور هشدار داده بود که خال‌کوبی‌های روی تن خود را پاک کنند.
 
در سپتامبر گذشته نیز تمام مدارس ترکیه موظف شدند با دانش‌آموزانی که تن خود را خال‌کوبی یا تاتو کردند، برخورد کنند. هرگونه ورود با آرایش دانش‌آموزان دختر به مدارس و همچنین اصلاح ریش صورت برای پسران محصل نیز ممنوع اعلام شد.
 
تعداد جوانان ترک که به خال‌کوبی علاقه‌دارند رو به افزایش است و گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد مغازه‌ها و آرایشگاه‌هایی که خدمات خال‌کوبی هم ارائه می‌کنند، نیز رو به گسترش است.

تاتو یا خالکوبی حرام شد

.خالکوبی حرام علام شد2015.تاتو یا خالکوبی حرام شد



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 9119

تاریخ انتشار: پنج شنبه 26 دی 1393 ساعت: 2:57

برچسب ها : ,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((یـــــک عــــــشـــــق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز میباشد | کپی رایت 20144
طراحی و سئو: صفا سیتی ترجمه: صفا سیتی
n

کدستان

n